در صفحه نحوه بازگرداندن کالا این مطلب کامل توضیح داده شده است .
بله با بررسی لازم امکان پذیر است .
24 ساعته به صورت آنلاین
شیراز: هزینه ارسال سفارش‌ها در شهر شیراز رایگان می‌باشد./ شهرستان: اگر مبلغ کل فاکتور خریداری شده توسط مشتری بیشتر از 300 هزار تومان باشد ارسال رایگان و کمتر از این مبلغ فقط 15000 تومان هزینه ارسال از مشتری دریافت می‌گردد./ (پست تیپاکس: هزینه ارسال 30 هزار تومان پست پیشتاز: هزینه ارسال 15 هزار تومان)
شما می‌توانید با شماره 234 4645 0936 تماس بگیرید.
خیر، اگر خرید از کالایی محدودیت داشته باشد حتما اعلام می‌گردد.
بله، پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده است که امن باشد.
پرداخت از طریق درگاه بانک ملت و تجارت امکان پذیر است. لازم به ذکر است در شیراز امکان پرداخت در محل توسط دستگاه کارتخوان پا به پا نیز ممکن است.
بله، ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق باشد. اما جای نگرانی نیست. در این صورت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است، لذا خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع نموده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد.
تحویل کالا در شیراز توسط پیک، در شهرستان توسط پست سفارشی انجام می‌گیرد.
بله، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید، اما پردازش سفارش ثبت شده در خارج از ساعت کاری، به اولین ساعت کاری روز بعد موکول می‌گردد.
بله، بعد از ورود به سایت و ورود به پروفایل خود می‌توانید با کلیک بر روی “ویرایش اطلاعات” نسبت به تغییر اطلاعات ثبت‌ شده اقدام نمایید.
ابتدا شماره موبایل خود را در قسمت ثبت نام وارد کنید و دکمه ثبت نام را بزنید. کد تاییدی که به شماره موبایل شما فرستاده می‌شود را وارد کنید و دکمه ورود را بزنید.
پس از ثبت هر سفارش و تعیین شدن شماره سفارش امکان هرگونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.
خیر، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی امکان پذیر نیست.
خیر، تنها کالاهایی که دارای قیمت هستند، امکان ثبت دارند.
خیر، برای سفارش‌های شیراز ارسال یک روزه صورت می‌گیرد و زمان ارسال‌ به شهرستان، پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲ تا 5 روز کاری، در شرایط عادی متغیر است. بنابراین روز رسیدن سفارش باتوجه به خدمات پستی مشخص است. اما ساعت آن را نمی‌توان به‌طور دقیق تعیین کرد.
بله، شما می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه "به من اطلاع بده" به محض شارژ شدن محصول، به شما مشتری عزیز اطلاع داده شود.
همه سفارش‌ها پس از طی مراحل پردازش، تحویل پست داده می‌شوند.
اطلاعات هر محصول آرایشی، بهداشتی و عطریات در وب سایت فروشگاه اینترنتی پابه‌پا صرفا برای اطلاع رسانی است. / در صورت عدم آگاهی، در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به محصول، تمامی مسئولیت‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه اینترنتی پابه‌پا در این خصوص هیچ‌گونه تعهدی نخواهد داشت. توصیه می‌شود قبل از سفارش دادن محصول، از انتخاب خود از لحاظ رنگ، بو، رایحه، کاربرد و روش مصرف با متخصصین فروشگاه اینترنتی پابه‌پا مشاوره نمایید و نسبت به خرید خود اطمینان کامل حاصل نمایید. / چرا که بعد از تکمیل خرید و ارسال سفارش برای مشتری، به دلیل رعایت کردن مسائل بهداشتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تعویض و یا مرجوع نمی‌شود و هم چنین درمورد عطریات نیز در صورت داشتن شرایط لازم (باز نشدن بسته بندی کالا و دست نخوردگی که دال بر صحیح و سالم بودن کالا باشد) و با تایید مدیریت فروشگاه امکان‌پذیر می‌باشد.
برای خرید از پابه‌پا پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای موردنظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید. سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد نمایید. پس از انتخاب روش ارسال و توضیحات، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.