کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک پا به ‌پا یا مامور پست، بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید.
هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره ‌شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت، مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده، کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود. در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

روند دریافت کالای مرجوعی در شیراز از سمت پیک پابه‌پا انجام می‌شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای پابه‌پا ارسال نماید. هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه‌ای آنها می‌باشد، برعهده خود کاربر می‌باشد.

تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار مرکزی پابه‌پا موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا، هزینه برگشت داده می‌شود‌.


انصراف از خرید و عودت کالا:

درخواست انصراف از خرید، فقط تا 7 روز پس از دریافت سفارش توسط کاربر امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید، باید تمامی هدایا و ساشه‌ها به همراه محصول موردنظر مرجوع شود.


شرایط عودت وجه:

پس از بازگشت کالا به انبار پابه‌پا و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل، هزینه به اعتبار کاربر افزوده می‌شود‌ و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی، کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش‌دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند و به پشتیبانی اطلاع رسانی کند.


کالا را چطور ارسال کنید؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
شماره تماس: 09364645234
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش پابه‌پا جداً، خودداری کنید.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید) .

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. در صورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا، از پست پیشتاز استفاده کنید.
اگر ساکن شیراز هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با پابه‌پا تماس بگیرید.

از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.


درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  • با شماره تلفن 4359 3635 071 (پاسخگویی از ساعت 9 الی 17، شنبه تا چهار شنبه و پنج شنبه‌ها: ساعت 9:00 الی 13:00) تماس بگیرید.
  • پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب عنوان خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.